Veliko mi je zadovoljstvo što imam priliku da učestvuje u ovakvom TV formatu. Bavim se plesom i smatram ga vrlo važnim segmentom života, mislim da bi svi ljudi trebalo da plešu, manje bi problema u starosti imali. Počeo sam amaterski da učim tango ali daleko od toga da sam profi igrač. Verujem da je ovaj šou važan zato što će doneti ples u Srbiju, verovatno će više ljudi plesati posle ovog šoua. To mi je najveće zadovoljstvo. Ovo ne shvatam kao neko klasično takmičenje, ne doživljavam nikog kao konkurenciju, mislim da to i nije predmet ovog takmičenja. Najviše volim da plešem tango, samba mi je najteža, ali osećam je iznutra.
Marija Martinović
Marija ima 18 godina i dolazi iz Vršca.
Plesom se bavi od 12. godine i pleše svih 10 plesova, latino i standard. Dva puta joj je pripala titula državne prvakinje u 10 plesova, a dva puta je ponela i titulu državne prvakinje u standard plesovima. Učestvovala je na mnogobrojnim svetskim i evropskim prvenstvima (Finska, Rusija, Moldavija, Austrija, Rumunija, Francuska, Španija... Iza nje su plesni nastupi na dens sportskim manifestacijama, u pozorištu, na televiziji, plesni koncerti u Beogradu, Lazarevcu, Vršcu...
Tema posta: Re: Ivan Mihajlović i Marija Martinović
Poslato: 12 Apr 2014, 17:44
Kraljica/Kralj
Pridružio se: 23 Mar 2013, 01:45 Postovi: 13751 Lokacija: Somewhere over the rainbow
Pa, Čedo, u Vojnoj Akademiji je glumio malog Roma, koji je dogurao do pitomca generacije, inače jednog beskrajno slatkog, dragog lika, dobricu i apsolutnog pozitivca, pa su se "mudriji" "novinari" dosetili da bi mogli i tako nekako štagod da ga pitaju
Jedva čekam da vidim šta će sutra da dobije...volela bi da dobiju valcer, čisto da spusti onog ogavnog Nemeša sa umišljenih visina
A i mislim da ima odlično držanje za klasičan ples...posle može i nešto latino
A, da: još jednom pozdravljam njegovu hrabrost da napomene neukoj produkciji i još neukijem muzičkom uredniku da je u onu njihovu numeru zbuljano sve i svašta, samo ne tango